Przychodnia i Szpital Okulistyczny Retina
Nowoczesna placówka medyczna mieszcząca się w Warszawie. Działa w okulistyce już od 20 lat, zapewniając szeroki zakres usług.
Potrzeby:
Z klientem pracujemy od października 2022 r. Najistotniejsze obszary, w których klient potrzebował wsparcia i pomocy:
- Zwiększenie rozpoznawalności marki
- Budowa wizerunku w przestrzeni online
- Poprawa pozycji strony
- Promocja usług i specjalistów
- Pozyskanie pacjentów na promowane usługi
Nasze działania:
- Odświeżenie istniejących i stworzenie nowych profili marki w kanałach Social Media (Facebook, Instagram) + regularna obsługa (posty, rolki, relacje)
- Promowanie postów w kanałach Social Media
- Odświeżenie wizytówki Google Moja Firma (aktualizacja zdjęć, dodanie produktów, regularne odpowiadanie na opinie, tworzenie aktualizacji)
- Tworzenie materiałów video (rozmowy z pacjentami, promocja usług)
- Pozycjonowanie strony www
- Kampanie Google Adwords pod dedykowane Landing Page.
Efekty:
Już po pierwszym miesiącu wspólnych działań widać było efekty. Regularne dodawanie treści, korzystanie z różnych form dotarcia do potencjalnego pacjenta, przynosiły wzrosty notowane z miesiąca na miesiąc.
Social Media
- Zwiekszyła się rozpoznawalność marki w przestrzeni internetowej. Na kanałach social media miesięczne wzrosty zaczęły, z miesiąca na miesiąc, być coraz większe.
- Posty promowane, mimo że były to niewielkie budżety (kilkaset złotych), również dawały dobre rezultaty.
Google Moja Firma
- Firma zaczęła częściej pokazywać się na mapach Google
- Pojawiło się więcej opinii
Google Ads & Landing Page
- Wzrost liczby telefonów +4/msc
- Wzrost wskaźników pokazujących wejścia i kliknięcia w reklamę
SEO
- Pozycje na promowanych frazach wzrastały z miesiąca na miesiąc, były to niejednokrotnie zrosty o kilkanaście pozycji
- Wydłużyliśmy wzrost sesji na stronie o 60%