Każdego dnia stawiamy na rozwój.
Czy wiecie, że obecnie z Instagrama, każdego miesiąca, korzysta 2 miliardy aktywnych użytkowników?
Wyobraźcie sobie, jak ta liczba będzie wyglądać za kilka lat. Wszelkie badania i obserwacje dowodzą, że najskuteczniejszym sposobem na promocję firmy jest obecnie e-marketing. Wysoka pozycja danej strony w wyszukiwarkach, dobrze prowadzone media społecznościowe oraz efektywne kampanie reklamowe online pozwalają docierać do klientów, komunikować się z nimi, podnosić wskaźniki sprzedaży. Tak naprawdę, jeśli Twoja firma nie istnieje w sieci, to z dużą pewnością można stwierdzić, że tracisz wielu klientów i Twoje zyski zamiast rosnąć, spadają!
Stawiamy na trzy podstawowe zasady…
Przede wszystkim zaczynamy od wzmocnienia rozpoznawalność marki. Daj poznać Twoją firmę potencjalnym klientom. Nawiąż z nimi dialog, a zwiększysz zaufanie do swojej marki. Social Media to podstawa budowania relacji z odbiorcami. Dzięki odpowiednim narzędziom i kompleksowym działaniom rozwiniesz swój biznes i zwiększysz zyski ze sprzedaży.
Swoją prace obieramy na kilku filarach!
Strategia – ustalamy wspólne cele i to, co chcemy osiągnąć. Planujemy działania długoterminowe na minimum trzy miesiące, dzieląc je na poszczególne obszary w zależności od założonych efektów. Cele to nie tylko wstępne założenia, to także konkretne liczby, które estymujemy. Zależy nam na tym, aby wspólna pracą i zaangażowaniem osiągnąć je w określonym czasie. Działania – wszystkie działania dobieramy do indywidualnych potrzeb klienta. Mamy wypracowane pewne sprawdzone schematy, jednak zawsze staramy się dopasować je do naszych klientów i specyfiki ich branży. Zależy nam na przejrzystej i jasnej współpracy. Raporty – dokładamy wszelkich starań, aby klient był informowany na bieżąco o wszystkich efektach. Wysyłamy wyniki nie tylko z kampanii Google Ads i Facebook Ads, ale także miesięczne statystyki z Facebooka, Instagrama i Google Moja Firma. Do tego, w obszarach w których mamy możliwość, generujemy raporty z ruchu na stronie internetowej lub landing page’a. Rekomendujemy – co miesiąc wysyłamy rekomendację odnośnie dalszych działań. Oczywiście to wszystko razem z raportami, które nie tylko wysyłamy, ale i analizujemy. Dzięki temu wiemy, co jeszcze możemy zrobić i jakie optymalizacje wprowadzić, aby wyniki z miesiąca na miesiąc były lepsze.
Nasi klienci